3. kesäkuuta 2014

Nojatuoli

Pitkään on ollut mielessä hankkia jonkinlainen nojatuoli olohuoneeseen, ei vain ole sattunut sitä oikeaa vastaan. Saimme kuitenkin loistavan tilaisuuden, kun siskoni kysyi haluttaisiinko, että hän tekisi lopputyökseen meille nojatuolin. Ja sehän sopi, koska nyt saimme sellaisen nojatuolin mistä olen haaveillut ja vielä aivan uniikin tuotteen. Nojatuolin on siis tehnyt minun siskoni alusta alkaen aivan itse :) 


Minulla oli selkeä visio siitä, että halusin tuolista vaalean sävyisen. Kun siskoni toi meille kangasnäytteet, (niitä oli useampi kymmenkunta) menin kankaista niin sekaisin, että olin valitsemassa ihan erinlaisen mitä olin aluksi ajatellut. Mutta olen tyytyväinen, että päädyttiin tähän kankaaseen. Kangas on luonnonvalkoinen, hieman beigen vivahteilla. Valittiin kankaaksi helppohoitoinen ja kestävä. 


Nojatuolin jalat ja käsinojat ovat väriltään matta valkoinen ja niiden kulmista löytyy hieman ajanpatinaa.


Nyt minulla on se ns. lukunurkkaus olohuoneessa :)
Jalkalamppu @ Hobbyhall.


Olohuone sai keväällä uudistusta ja raikkautta verhoihin sekä samalla myös sohvatyynyihin. 
Tyynyt @ H&M


Olohuoneeseen tilasin alkukeväästä luonnonvalkoiset pellavaverhot, mutta ne kaipasivat jotkut valoverhot vierelleen. Valmiita semmoisia en löytänyt, joten piti turvautua kangaskauppaan. Vaikka kangaskaupassakin meni pitkään, löytyi kuitenkin tuo harmaan sävyinen raitalinjainen kangas, josta sitten ompelin verhot.



Pellavaverhot @ Jotex
Verhokangas @ Eurokangas


Kuvissa vilahtaa myös tarjotin jonka entisöinnistä voit lukaista täältä; tarjotin

Viime aikoina on tullut tehtyä niin paljon makeita herkkuja, joten alkoi jo tekemään mieli omatekoisia sämpylöitä. Sämpylätaikina on jo kohoamassa, siispä suuntaan pikkuleipurin kanssa leivonta puuhiin!
Täältä löytyy ohje meidän tämän päivän sämpylöihin; Porkkana-Grahamsämpylät

-HouseWife

2 kommenttia: